Adatok:
végzettség: szakvizsgázott óvodapedagógus, gyógypedagógus tanulásban akadályozottak pedagógiája és autizmus spektrum pedagógiája szakirányon
Mint pedagógus, meggyőződéssel vallom, hogy a sérült gyermekeknek kiemelten fontos a bizalomteljes szeretet, az elfogadás, személyiségfejlesztésük biztosítása nyugodt környezetben. Az EMÚ alapelveivel összhangban ennek a nevelési elvnek a megvalósulását a szülőkkel, kollégákkal közösen végzett csoportmunka is elősegíti. Ez az én szakmai fejlődésemet is erősíti, fejleszti a jövőben. Napi munkám során érzékelem, hogy az autizmussal élő gyermekekkel történő foglalkozás során a hagyományos gyógypedagógusi szemléletnél többre van szükség. Tekintettel arra, hogy az autizmus sokszínű jelenség, lényegét megragadni, a feladatokat, a nevelési helyzeteket, a környezetet számukra egyénre szabottan meghatározni nagyon nehéz. Mindez nagy felelősséget, az alkalmazott fejlesztési módszereim adaptálása mellett újak beépítését követeli meg tőlem.