Adatok:
végzettség: Tanulásban akadályozottak pedagógiája, Értelmileg akadályozottak pedagógiája, és Autizmus spektrum pedagógiája szakirányú gyógypedagógus Pszichológus
Autizmus specifikus gyógypedagógusként és pszichológusként kiemelten fontosnak tartom a holisztikus szemléletet. Korábbi munkáim során az autizmussal élő gyermekek gyógypedagógiai nevelésében, fejlesztésében, illetve gyógypedagógiai pszichodiagnosztikájában szereztem sokrétű tapasztalatot. Mint bármely fejlődési zavar, így autizmus esetén is elengedhetetlen, hogy az érintett gyermek, fiatal sajátosságait és nehézségeit az őt körülvevő családi rendszerben, valamint nevelési-oktatási környezetével együttesen igyekezzünk megismerni, feltérképezni és megérteni. Hiszen önmagában az adott tüneti kép értékelése, és a felmerülő probléma izolált kezelésére való törekvés rendszerint nem tud kellően hatékony lenni. Úgy vélem, ahhoz, hogy egy autizmussal élő gyermek saját fejlődési útjának optimumát elérje - a különféle készségek fejlesztésén túl -, a család működésének támogatásán keresztül vezethet az út. Így az EMÚ-ban végzett munkám során is e szemlélet mentén igyekszem minél komplexebb módon segíteni a hozzám forduló családokat és az érintett gyermekeket, felnőtteket.